Poniedziałek
Kasa (parter) - 9:00 - 12:00
Sekretariat - 7:00 - 15:00
Zarząd Spółdzielni - 7:00 - 15:00
Dział Techniczny - 7:00 - 15:00
Dział Czynszów - 8:00 - 15:00
Dział Członkowski - 7:00 - 15:00
Wtorek
Kasa (parter) - 13:00 - 17:00
Sekretariat - 7:00 - 16:00
Zarząd Spółdzielni - 8:00 - 16:00
Dział Techniczny - 8:00 - 16:00
Dział Czynszów - 10:00 - 17:00
Dział Członkowski - 9:00 - 17:00
Środa
Kasa (parter) - nieczynna
Sekretariat - 7:00 - 15:00
Zarząd Spółdzielni - 7:00 - 15:00
Dział Techniczny - 7:00 - 15:00
Dział Czynszów - 8:00 - 15:00
Dział Członkowski - 7:00 - 15:00
Czwartek
Kasa (parter) - 13:00 - 17:00
Sekretariat - 7:00 - 15:00
Zarząd Spółdzielni - 7:00 - 15:00
Dział Techniczny - 7:00 - 15:00
Dział Czynszów - 10:00 - 17:00
Dział Członkowski - 7:00 - 15:00
Piątek
Kasa (parter) - nieczynna
Sekretariat - 7:00 - 15:00
Zarząd Spółdzielni - 7:00 - 15:00
Dział Techniczny - 7:00 - 15:00
Dział Czynszów - 8:00 - 15:00
Dział Członkowski - 7:00 - 15:00
Istnieje możliwość dokonywania wpłat za użytkowanie lokalu mieszkalnego będącego w zasobach Spółdzielni we wszystkich oddziałach Poczty Polskiej S.A. na terenie całego kraju bez dodatkowych opłat.
Najbliższa placówka Poczty Polskiej – ul. Jeziorańskiego 77.
Dyżury Rady Nadzorczej - odbywają się w godzinach 16:00 - 17:00 w siedzibie Spółdzielni przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 73 (sala nr 8)
w następujących terminach:
- 07 stycznia 2025 roku
- 04 lutego 2025 roku
- 04 marca 2025 roku
- 01 kwietnia 2025 roku
- 06 maja 2025 roku
- 03 czerwca 2025 roku
W związku z dużą ilością poruszanych spraw w trakcie dyżurów Członków Rady Nadzorczej w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Rada Nadzorcza zwraca się z prośbą do wszystkich zainteresowanych Członków aby sprawy i zapytania składane na ręce członków Rady Nadzorczej były składane w miarę możliwości pisemnie w siedzibie Spółdzielni mieszkaniowej w terminie do 7 dni przed terminem dyżuru Rady Nadzorczej.
Wielokrotnie zgłaszane i poruszane przez państwa sprawy wymagają merytorycznego przygotowania, często sięgnięcia po informację w głąb dokumentów znajdujących się w posiadaniu Spółdzielni. Wielokroć dotarcie do ww. informacji nie jest możliwe „od ręki" w trakcie godzinnego dyżury członków RN.
Wcześniejsze przygotowanie zapytań do Rady Nadzorczej ułatwi i może przyśpieszyć otrzymanie informacji w interesujących państwa sprawach.