W związku z dużą ilością poruszanych spraw w trakcie dyżurów Członków Rady Nadzorczej w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Rada Nadzorcza zwraca się z prośbą do wszystkich zainteresowanych Członków aby sprawy i zapytania składane na ręce członków Rady Nadzorczej były składane w miarę możliwości pisemnie w siedzibie Spółdzielni mieszkaniowej w terminie do 7 dni przed terminem dyżuru Rady Nadzorczej.
Wielokrotnie zgłaszane i poruszane przez państwa sprawy wymagają merytorycznego przygotowania, często sięgnięcia po informację w głąb dokumentów znajdujących się w posiadaniu Spółdzielni. Wielokroć dotarcie do ww. informacji nie jest możliwe „od ręki" w trakcie godzinnego dyżury członków RN.
Wcześniejsze przygotowanie zapytań do Rady Nadzorczej ułatwi i może przyśpieszyć otrzymanie informacji w interesujących państwa sprawach.